Handelsbetingelser

Betaling

NÖR-Denmark modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på kontoen, når varen afsendes.

Alle beløb er i danske kroner ( DKR) og er incl. moms.

NÖR-Denmark bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse kort informationer.

Levering

NÖR Denmark leverer på alle hverdage.
Leveringstid er 1-2 hverdage. Vi anvender GLS til leveringer i Danmark.
Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsret gælder for materiale eller fabrikation fejl

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader forårsaget af forkert behandling af produktet.

NÖR Denmark dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering og reklamation rettes henvendelse til:


NÖR Denmark ApS

Bredskifte Allé 5-7

8210 Aarhus V

Tel: 87454602

info@noer-denmark.dk
CVR: 30825748

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, skal der sendes bankoplysninger, så der kan overføres det aftalte beløb.
Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i Webshoppen.

Perioden regnes fra den dag ordren modtages af kunden.

Returneringsomkostninger afholdes af kunden.

Fortrydelse skal anmeldes senest 14 efter købet. Derefter skal man senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@noer-denmark.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på, at man ønsker at udnytte fortrydelsesretten. Man kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den findes her (INDSÆT LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR)

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@noer-denmark.dk